ISO 9001:2015 – Sistemul de management al calității
ISO 9001:2015 este un standard international emis de catre Organizatia Internationala de Standardizare, pentru organizatiile care doresc sa-si imbunatateasca performanta per ansamblu prin aplicarea unui sistem de gestiune a calitatii.
Pe o piata competitiva, serviciile de incredere si satisfactia clientilor sunt criterii importante de selectie cand vine vorba de a alege produsul/serviciul potrivit.
Ca atare, certificarea ISO 9001:2015 da dovedeste faptul ca o organizatie isi organzieaza procesele/activitatile pentru a satisface nevoia clientilor..
ISO 9001:2015 actualizat se concentreaza pe abordarea bazata pe risc in organizarea proceselor care ajuta sa stabileasca factorii sub care sistemul de management al calitatii poate lua masuri preventive.
Detinerea unui certificat ISO 9001 creste sustine satisfactia clientilor si consolideaza increderea intre partenerii de afacere, patronat si angajati, si dovedeste capacitatea de a furniza produse de calitate.
ISO 9001:2015 ofera o mai buna intelegere a procesului organizational si functionarea eficienta a managementului de calitate contribuind la definirea clara a resposabilitatilor, creend un cadru pentru imbunatatirea continua si aplicarea cerintelor standardului. Sistemul de management al calitatii contribuie la imbunatatirea comunicarii interne si externe, folosirea eficienta sa resurselor pentru a reduce costurile.
Alte avantaje ale certificarii ISO 9001:2015:
- Sustine angajamentul organizatiei in de a livra servicii/produse de calitate si de a contribui la satisfacerea clientilor.
- Increderea angajatilor, a autoritatilor, comunitatii si clientilor creste.
- Recunoasterea internationala a certificatului imbunatateste imaginea si reputatia organizatiei. Avantaj in fata concurentei.